Hétvégi soproni tábor élménybeszámoló

1. nap délután

Szobák elfoglalása után páran elindultunk túrázni, annak ellenére, hogy hol esett az eső, hol nem az nap. Éppen hogy csak elértük a közeli Sörházdombi kilátót, amikor erősen elkezdett esni. Alig lehetett látni a TV tornyot, és a kilátó környékét a felhőktől és a zuhogó esőtől. Siettünk vissza a hotel Sziesztába, ami közel volt.

Pár vállalkozó kedvű táborozó benne volt, hogy túlélő játékot játszunk. Ketten voltak egy csapatban és csak papír, toll kellett hozzá. Jóga foglalkozásig eltartott nekünk ez. Oktató társam, Márti tartotta a jógát, egy kis zenével dobta azt fel.  Aki nem játszott, az a wellness részlegben volt, vagy mást csinált. Semmi nem volt kötelező ezen a hétvégén.

Jóga után vacsora és szabad program.

2. nap szombat

Reggel NMPT gerinctréninget tartottam a teremben. Jó lett volna kint, a hotel parkjában megtartani minden órát, de a nedves fű miatt sajnos nem lehetett. Márti a javításban segített, ami nagyon jó volt. Reggeli után el tudtunk menni végre túrázni. 17 tábotozóból 15-en eljöttek. Olyanok is végig gyalogolták, akik lassan tudtak menni.

Lövér körúton mentünk az uszodáig, majd fölmentünk lépcsőkön és a „kertek alatt” a Taródi vár közelébe. Cserkész kápolnához mentünk a kilátás miatt. Schneeberget (Ausztria) nem lehetett látni a felhők miatt, pedig a kis csapat nagyon szerette volna látni. Ettől függetlenül tetszett nekik, amit láttak. Innen átmentünk arra hegyre, ahol egy kilátópontnál a városra lehetett egy kicsit látni.

Trianon emlékhelyen egy kis pihenőt tartottunk. Végre szép napos idő volt még eddig. Károly kilátóba többen feljöttek. Mivel régen voltam fent, ezért én is köztük voltam. Nyugatra érdekes felhőket láttunk, úgy nézett ki, hogy esett is azon a részen. Érdekes volt az egész kilátás.

Folyamatosan néztem az időjárás radar alkalmazáson, hogy kb. mikor lesz eső. Jelzett kora délutánra.

E miatt az eltervezett szabadtéri meridián torna, és más programok sajnos elmaradtak.

Kőhalmy Vadászati Múzeum épületében található kávézóban tartottunk egy hosszabb szünetet. Itt még szép idő volt.

Dalos hegyen siettünk le egy darabig, aztán az egyik ösvényen lerövidítettük az utat, mert már lógott az eső lába.

Hotel közelében elkezdett szemerkélni, és éppen beléptünk az ajtón, amikor elkezdett szakadni.

Nagyon örültem, hogy jól jöttünk.

A túra mindenkinek igen tetszett, jól érezték magukat.

Jóga óráig mindenki azt csinált, amit akart. Többen a wellness részbe mentek. Jóga után vacsora volt. Mivel többen borozóba akartak menni (felkínáltuk, mint lehetőséget), ezért két eső szünet alatt elindultunk a közeli borozóba. Hangulat és a társaság  kedvéért mentem csak el. Jól érezték magukat.

Sokáig nem maradtunk.

3. nap vasárnap kora délutánig

Ismét NMPT gerinctréninget tartottam, Márti segítségével. Reggeli után pár társunkat elvittem a vonat állomásra, néhányan elindultak haza. Aki maradt, az választhatott két rövidebb túra között. Mindenki Brennbergbányát választotta és az onnan induló kisebb körtúrát. Miért? Ausztria és a kilátó miatt. Reménykedtek, hogy végre megpillanthatják majd a Schneeberget. Magasbérci kilátónál időztünk egy kicsit. Megint felhőben volt az osztrák hegy. Nem ugyan azon az úton mentünk vissza. Ritzingnél (valamikor Récény volt a neve) értünk ki. Itt megnéztük az Ilona akna, és a többi bányászattal kapcsolatos emléket. Mindenhol röviden beszéltem a helyről, mert érdekelte a társaságot.

Nem ugyan azon az úton mentünk végig vissza, hanem a „vasfüggöny” (volt műszaki zár ) nyomvonalán rövidítettünk, majd ugyan ott értünk ki. Bányász pince (Templom kocsma)  kinti részén 5-en még egy kicsit beszélgettünk mielőtt elbúcsúztunk volna. 2 táborozót visszavittem a szállásra, mert még maradtak.

Az időjárás ellenére jól érezte magát a társaság.  Kértem visszajelzéseket ill. hogy változtatnának e valamit. 3-an visszaírtak.

Ági mondta a táborról

Kedves Judit! Ez a pár nap testben és lélekben építőleg hatott rám. Sajnálom, hogy az utolsó túra számomra meghiúsult. Ismét elnézést kérek, hogy problémát okoztunk! Remélem még találkozunk és lesz alkalmam hasonló élményekben részt venni!

Jól érezték a többiek is magukat!

Még egyszer köszönjük szépen! Szeretettel ölellek: Ági

Zoli mondta a táborról

Szia, Judit !

Én még nem voltam hasonló táborban, de Sopronban nagyon jól éreztem magam. Az időjárásról senki sem tehet, de a péntektől eltekintve igazából még arra sem lehetett panaszunk.

16 ember igényét nehéz összehangolni, de szerintem mindenki kellemesen el tudta tölteni az időt, pláne, hogy végig ki volt emelve, hogy semmi sem kötelező.

Bár sokan ismerték egymást, talán egy rövid bemutatkozó kört érdemes lett volna megejteni az első foglalkozás elején.

Ezt érdemes lenne legközelebb megtenni. Egyébként szerintem rendben volt minden.

Köszönöm a szép hétvégét !

Zoli

Klári mondta a táborról

Kedves Judit!

Nagyon tetszettek a jóga és NMPT foglalkozások .A túra is örömet okozott, mert a tervezésnél és a túrán is gondoltál arra, hogy aki nehézségekkel küzd, az is teljesíteni tudja, és élvezhesse a túra, a természet szépségeit..
Külön köszönet a figyelmességért, ahogy a vonattal érkezőknek segítettetek.
Köszönöm, hogy részt vehettem, jól éreztem magam!